LEGO Dimensions: Teen Titans GO Team Pack

Ontwikkelaar Tt Games
Uitgever Warner Brothers Games
Releasedatum 12 september 2017
Platforms Windows, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360
Genres Toys to Life, Adventure

Naast het Beetlejuice fun pack welke wij eerder al in de recensie hebben gezet kregen wij daarnaast ook een Team pack in de post, en niet zomaar een team pack, welnee! Teen Titans GO is een succesvolle Cartoon Network serie en aan ons dus de taak om te kijken of de serie goed is overgebracht naar LEGO Dimensions en of dit pakketje beter past bij de gamertjes die LEGO Dimensions moeten spelen.

Cartoon Network en WB Games combi

Het is een gouden combinatie. Warner Bros heeft een lange geschiedenis in zowel film als animatie (met bijvoorbeeld Looney Tunes) en Cartoon Network is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en wat op die moment trending is op de kanalen die Cartoon Network aanbied. Teen Titans GO is zo’n tekenfilmserie en met een hoop stoere populaire afleveringen kon een LEGO Dimensions aansluiting niet uit blijven. Deze keer niet zomaar een pack, maar een team pack! En gezien het de eerste keer is voor ons dat wij een team pack recenseren hebben wij daar uitgebreid de tijd voor genomen!

Meer LEGO, fun pack content

Het grote voordeel van een Team Pack is dat er meer lego in te vinden is. Je krijgt niet één, maar twee minifigs in je team pack en daarbij ook nog eens niet één, maar twee voertuigen. Wat ons vooral opviel is dat dit doosje propvol zat met lego, waar dat wij een Fun Pack en in het bijzonder een Story pack nogal tegenvalt. In dit geval was het doosje volgepropt! Iets wat gezien de prijs van deze team packs ook echt een vereiste is voor ons. Meer LEGO dus om mee te spelen. De voertuigen genieten ook in de team packs van de 1=3 formulier en daarmee krijg je dus eigenlijk zes verschillende voertuigjes om te bouwen. De content in een team pack die naar LEGO Dimensions word getrokken valt dan weer wat tegen. Net zoals in de fun packs krijg je een adventure world in de vorm van Jump City en de bijbehorende multiplayer arena’s, die in dit geval de Training Area word genoemd.

Het Team Titans GO pack stelt niet teleur in wat het moet doen. Uiteindelijk krijg je twee toffe minifigs (Beast Boy en Raven) en krijg je daarnaast wederom twee briljant uitgedachte LEGO voertuigjes om te bouwen. Op het digitale vlak scoort het team pack vergelijkbaar met de fun packs. Het is afhankelijk van wat je wil hebben of deze packs geschikt voor je zijn maar als jij erg fan bent van een bepaalde serie waar een team pack van is haal je er wel degelijk meer speelplezier uit. Het Teen Titans GO team pack is in deze opzet goed geslaagd!

24 september, 2017

77% Leuk en uitgebreid voor de fans van Teen Titans GO